Etiketler

, ,

İstanbul Efsaneleri, benim genç okurlar için yazdığım bir macera kitabı olma özelliğiyle diğerlerinden ayrılıyor.

İstanbul Efsaneleri’nin yayınlanmasından beri, yani bir yıldan uzun bir süredir, söyleşiler ve imza günleri için okulları ziyaret ediyorum. “Okurlar Yazarlarla Buluşuyor” ulusal projesi kapsamında etkinliklere katılıyorum, genç okuyucular ile bir araya geliyorum.

Heyecanlı yüzlerin, hevesli gözlerin ve tahmin edemeyeceğim muhteşem soruların enerjisi adeta beni de yeniliyor. Gençlik yazımı benim için bir deneme mahiyetindeydi ancak bu ilgiyi ve enerjiyi gördükten sonra önümüzdeki yıllarda bu kapsamda bir kitap daha kaleme almayı düşünmeye başladım. Var olan projelerim ve zamanım el verirse elbette…

İstanbul Efsaneleri, 3. Baskısını hızla tüketiyor. Nitelik olarak normal kitaplardan farklı, bu kitapta kahraman sizsiniz ve verdiğiniz kararlarla birçok sondan birine ulaşabilirsiniz. İstanbul’un gizli tünellerinden ipuçlarını takip ederek hem Bizans Hazinesi’ni arıyor, hem de kayıp amcanızı bulmaya çalışıyorsunuz. Genç okuyucuların okuyup takip edenden, karar verene geçişini sağlayan ve onların karar verme yetilerini geliştiren bir kitap bu. Etik kararlar verdikçe iyi sonlara, kısa yollara ve düşünmeden verdiği kararlar ile de kötü sonlara doğru yönleniyorlar. Kitap bu özgün yaklaşımı ile gerçekten güzel bir reaksiyon ve tepki görüyor.

Bir çok okul ziyaretinde bulunduk yayınevi ile birlikte ancak Aralık ayı başında ziyaret ettiğimiz Yıldızkent Okulu’na özellikle teşekkür etmek istiyorum, birlikte benim yazarlık kariyerim için bir ilke imza attık. Tam anlamıyla imza attık. Bir gün içinde tam 650 kitap imzaladım, 5 seans söyleşi gerçekleştirdim ve ayaküstü yerel gazete röportajı verdim. Yorgunluktan öldüm ama bir yazarın alabileceği en büyük mükafatı aldım. Teşekkürler…

Hem yılın kalanı hem de yeni yıl boyunca imza ve söyleşi etkinliklerim sürecek; 19 Aralık’ta bir aksilik çıkmaz ise “Benim Adım Z”nin ilk imza günü için Çorlu Orion AVM’de olacağım.

Ocak ayının ilk haftasında Bağcılar Kültür Merkezi’ndeyim. Yeni yıl etkinliklerini buradan ya da sosyal medya hesaplarımdan takip edebilirsiniz.

Bir çok ilki birlikte yaşamak dileğiyle, tüm okurlarıma teşekkür ediyorum, satır aralarında görüşmek dileğiyle…

Bahadır İÇEL