Etiketler

,

Merhabalar,

Uzun süredir sizleri habersiz bıraktım; en büyük eserim dediğim çocuğuma kavuştuğum için 6 aydan biraz uzun süredir tüm projelerime ara vermiştim. Müjdeli haberlerle döndüm;

ie

İstanbul Efsaneleri 4. baskısını yaptı ve onu da tüketmekle meşgul… Genç okurlarıma ve ruhu genç tüm okurlarıma teşekkür ediyorum… Hatta teşekkürü daha da müjdeli bir haberle pekiştiriyorum. İstanbul Efsaneleri’nin ikinci kitabının yazımı tamamlandı, yayınevine teslim edildi;

img_20160518_105027

Sanıyorum bir kaç ay içinde raflarda olur… Şimdiden keyifli okumalar dilerim…

Gündelik hayat paylaşımlarımın yanısıra kitap, film ve dizi önerilerini de Facebook üzerinden yapmaya başladım. Facebook üzerinden beni takip edebilmek için;

https://www.facebook.com/bahadiricel

Sağlıcakla kalın…

 

