Etiketler

,

Uzun bir aradan sonra merhabalar…

Hem yeni kitap çalışmaları, hem günlük iş koşturmaları derken yine buradan uzun bir süre ayrı kaldığımı fark ettim. En azından önümüzdeki dönemde yüz yüze gelmek için bir çok fırsatımız olacağını belirtmek için yazmak istedim. İşte kronolojik olarak takvimim;

28 Ekim Çarşamba Akşamı Mutant Serçe Online Yayınına konuk oluyorum. Tüm merak ettiklerinizi canlı yayına bağlanarak sorabilirsiniz. İşte Mutant Serçe’nin programla ilgili duyurusu;

Mutant Serçe Günlükleri’nde bu ay Bahadır İçel var. Menüde neler var? Bol sohbet ve neşe var. Bolca edebiyat, ayrıca hepsinden fazla diziler üzerine Bahadır İçel’in incelemelerini konuşacağız. Stantdart mutanT muhabbetler…
Acayiplikler, ecinniler, elfler, komiklikler, envai çesit sanat enstrümanları…
28 Ekim Çarşamba akşamı saat 21:00 da youtube kanalımızda canlı canlı izleyin bizi, olmadı sonra kayıttan da izlersiniz. Ama canlının tadı başka oluyor…

Yayın linki: https://www.youtube.com/watch?v=6Q2ukbWlaqw 

***

15 Kasım’da Tüyap Kitap Fuarı’nda Babıali Kültür Yayınları Standı’nda olacağım ve İstanbul Efsaneleri’ni imzalayacağım… Hem imza için hem de sohbet için beklerim…

***

26 Kasım’da okullarda gerçekleşecek imza günlerim için Tekirdağ’dayım. Saat ve yerlerini tam olarak henüz ben de bilemiyorum. Buradan güncelleyeceğim. Tekirdağ ve çevresinde olan tüm okurlarımla buluşmak dileğiyle…

Yüz yüze görüşmek kadar sizlerle satır aralarında da görüşmek arzusundayım. Yıl bitmeden ya da yıl başında yepyeni bir kitapla huzurlarınızda olacağım… Görüşmek dileğiyle…

