Bu yazımda sizlere film afişlerinin felsefesini ve aslında film afişlerinin ne kadar birbirinin çakması olduğunu örneklerle anlatacağım…

1. Gözler Yalan Söylemez

Filmdeki kahramanımız hayatında çok önemli bir gerçeğe uyanacak, kendiyle ya da dünyasıyla ilgili tüm hayatını değiştirecek birşeyler fark edecektir…

2. Hem Karanlık Hem Tutkulu

Filmimizin karanlık bir atmosferi vardır, intikam içeriyordur…

3. Aksiyonun Isısı Yüzünüze Vursun

Filmimiz bol aksiyon ve macera içeriyordur. Başka da eee… şey… eee. aksiyon işte…

4. Ürkütücü Yüzler…

Bir kahramanımız var, başına korkunç bir şey gelecek, çok korkunç ama…

5. Karizmatik Gö… Sırtlar…

Çok karizmatik, tek tabanca bir kahramanımız var, film boyunca karşısına çıkan herkesi öttürüyor… Nedense önden değil arkadan daha bir karizmatik…

6. Bazı Gözler Korkutur

Korkunç bir film yaptık, gözünüz yiyorsa seyredin…

7. Aşıklar, Parklar ve Banklar…

Bizim filmimiz klasik duygusal komedi. Bir tutam aşk, bir tutam komiklik, bir tutam hüzün… Sevgilinizi alıp gidin işte, sonra da parkta oturur öpüşürsünüz…

8. Sırt Sırta Veririz, Tüm Dertleri Defederiz

Duygusal bir film yaptık ama aksiyon da var… Birlikte tüm sorunları çözeriz mesajlı…

9. İlişkinin Olmazsa Olmazı

Elbette YATAKLAR! Hafif erotizm koksa da aslında asıl eksenimiz ilişkiler, sorunları, güzel yanları, başlangıçları, bitişleri falan işte ama başroldekileri mutlaka yatakta beraber göreceksiniz, vallahi!

10. Sahildeki Kafalardan Daha Duygusal Ne Olabilir…

Çok dramatik bir hikaye, hatta gerçek hayat hikayesi…. Şöyle bir sahnede sahil falan var. Dostlar, arkadaşlar, kahramanın hayatına yön verenler… Onların da kafalarını koyalım afişe, önemli oyuncular oynuyor filmde…

11. Yüzünden Okunuyor…

Filmimizin mesajını kahramanımızın yüzüne kazıdık…

12. Aksiyonun Dibi

Heyecanlı, soluksuz, dur durak bilmez bir film… Aksiyonun dibine vurduk…

13. Bacak Arası…

Anladınız siz onu…

14. Gözlükler Yalan Söylemez

Başrolde ünlü bir oyuncu var… Yani filmi o satıyor ama olayı da onun gözlüklerinden yansıtalım, filmin konusuna da izleyici iyice yabancılaşmasın… Bak ama başrol çok sağlam…

15. Bağımsızın Rengi Sarı

Filmimiz bağımsız, içinden anlamayacağınız şeyler çıkabilir… Ver sarıyı…

16. Belgesel Mavisi

Hayvanlı… Yani belgesel çektik biz. O zaman gökyüzü, deniz vb. Ver maviyi…

17. Kırmızılım Sana Yandı Canım

Yukarıda anlatılan kriterlere uymuyor ama filminizde etkileyici bir kadın ve bu kadına duyulan aşk söz konusu ise size kesin bir formül var; kırmızılı kadın… Bir sahnede mutlaka kadın karakterinize kırmızı giydirmeyi unutmayın…

Şimdilik bu kadar…

Afiş kolajları Christophe Courtois’ten… Fikir için de Kediler ve Kitaplar’a teşekkür…

Reklamlar