Etiketler

, , , ,

HAZİRAN SIKINTISI

Kendim hakkında yazmayı çok seven biri değilim. Günlük tutmayı zaman zaman denediysem de olmadı, sıkıldım. Yine de hayatımın çeşitli periyodlarını fazla olmasa da dönem dönem kaleme almışımdır.

Son dönemde “Karanlığın Ötesinde” serisinin çalışmalarını da tamamladıktan sonra çevremdeki dostlardan, değerli okurlarımdan neler yaptığıma dair sorular alıyorum. Bu yazı bu sorulara binaen yazıldı.

Öncelikle “Karanlığın Ötesinde” serisinin yanısıra yazımı tamamlanmış “Uzuv” isimli bir cinayet romanım da basılmayı bekliyor. Umuyorum ki bu yıl sonunda ya da 2012 başında onu da raflarda görmek kısmet olacak. Tecrübelerim bana bu gibi konularda kesin tarihler vermememi acı bir şekilde öğretti. Malum “Karanlığın Yolunda” ve “Karanlığın Yüreğinde” basımı planlanmasına rağmen çeşitli talihsizlikler yaşayıp basılma şansı bulamadı.

Sekiz ay evvel evlendikten sonra bir kaç ay kendime izin verip yazmaya ara vermiştim. Yılın başında yeni romanımın çalışmalarına başladım. Şu anda bir korku romanı olacak olan bu kitap  üzerinde çalışmalarım sürüyor. Zannediyorum yazımı yıl boyu sürecek, belki birazcık daha fazla. Henüz ilk taslağı tamamlamış değilim dolayısıyla henüz kimse görmedi, duymadı ve içinde ne olduğunu bilmiyor. Yayımlanma şansı bulacak mı? Hangi yayınevi ilgi gösterecek? vb. buna zaman karar verecek. Yalnızca hikayenin büyük kısmının doğup büyüdüğüm yer olan Kırklareli’de geçiyor olduğu ve Türk edebiyatında çok fazla örneği bulunmayan korku motiflerini, kendi kültürümüze ait bir altyapı ile harmanlayıp birşeyler ortaya çıkarmaya çalıştığımı söyleyebilirim. Başarılı olup olamadığımın takdiri başta editörlere, daha sonra da siz okuyuculara kalacak. Yine de en iyi ihtimalle, 2012 sonu ya da belki 2013 yılı gibi yayınlanma şansı bulabilir.

Herşeye rağmen başta kendimi motive etmek, ikinci olarak da türü seven okuyucularda ufak bir beklenti oluşturmak amacıyla amatörce yapabildiğim bir iki görsel çalışmayı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Umuyorum ki satır aralarındaki dostluğumuz sağlığım el verdiği ve kitaplarım basılma şansını bulduğu sürece sürecek…

Sıhhatle kalın…

