Etiketler

, ,

celll

Teşekkür ve Kutlama… Nice Yıllara…

Geçen yılın Ekim sonunda bu bloğu haftada birkaç gün eklediğim yazılar, incelemeler, şiirler gibi paylaşımlarla zenginleştireceğim bir platform olarak hayal ettim. Bu geride bıraktığım bir yıl boyunca blogla ilgili olarak aldığım yegane karar, kişiselleştirme hususunu minimumda tutmak, kendi eserlerimden ziyade kitap, film, dizi gibi benden bağımsız etkinliklere öncelik vermekti. Yine de şiirlerimden, hikayelerimden bir kaçını paylaşarak aslında blogun toplumsal bir misyonu olmadığının da altını çizmek istedim. Sonuçta blog, kendi ismimi taşıyan kişisel bir çalışma.

Blogu açarken kendi çalışmam olan “Karanlığın Ötesinde” ve bununla bağlantılı olarak “Serenia” dünyasıyla ilgili çeşitli bilgileri de sizlerle paylaştığım sürekli bir başlık oluşturmak istedim. Gerek kendi yoğunluğumdan gerekse de kendi eserlerimi didik didik paylaşmanın bana çok “egoist” geldiğini düşündüğümden bunu yapmadım. Serinin üçüncü kitabı için çalışmalara devam ederken tek ümidim tüm seri için bir yayınevi bulup sizlere hikayenin geri kalanını da sunabilmek. Serinin akıbeti ve “Karanlığın Ötesinde”de olan bitenler ile ilgili her ay elliye yakın mail alıyorum. Şu an için her maile umutla beklemelerini söylemekten başka bir şey gelmiyor elimden. Ancak kendim biliyorum ki ömrüm elverdikçe ve iş ile sosyal hayatımdan fırsat bulduğum sürece yazdığım bu romanların temel taşı “3 Kitap” olmakla birlikte 9 kitaplık bütünleyici bir seri planlıyorum. Yeni yıl için aldığım kararlardan biri “Karanlığın Ötesinde” ile ilgili olarak bloga daimi bir başlık açmak. Bu uzun vadede bizi nereye götürecek birlikte göreceğiz ancak kitabı severek okuyan ilgili okuyucularımdan yegane isteğim kitabı ve devam kitaplarını kitapevlerinden, yayıncılardan talep etmeleri…  Serenia’nın kaderine siz ortak olacaksınız yani…

Blogta özellikle planlamadığım ancak kişisel çevremden aldığım soru ve yönlendirmelerle şekil bulan başlıklardan biri de “Ah Şu Amerikan Dizileri” oldu. Bu kadar süreceğini ve bu kadar ilgi göreceğini beklemiyordum açıkçası. Bu başlık daha keyifli incelemeler ile varlığını sürdürecek. Daha detaylı inceleme yazıları biraz azalacak ve yerini yukarıda bahsettiğim kişisel paylaşımlara bırakacak.

Blog ile ilgili aldığım yazılmamış kararlardan birisi de “dışarıdan kopyala yapıştır yazı”ya kesinlikle karşı olduğumdu. Bu ilkeyi elverdiğimce sürdürmeyi umut ediyorum ancak bazen çok ilgimi çeken, sizlerle paylaşmak istediğim orijinal ve farklı haberlerle karşılaşıyorum. Bir yerlere not edip onları kendimce yorumlamayı unuttuğumu ya da zaman bulamadığımı fark ettim. Kopyala yapıştıra olan inadımı sürdürsem de özellikle Yazmak Üzerine, Dizi ve Filmler Üzerine gibi blogun kapsadığı konularla ilgili olarak üzerine çalışılmış“alıntılar”ı sizlerle paylaşmanın önemli olduğuna inanıyorum. Düşük düzeyde de olsa yeni yılda dış haberlere de blogta yer vereceğim.

Sözün özü; bir yıl içerisinde 20.000’e yakın ziyaret alarak beni şaşırtan bu naçizane blogumu ziyaret eden her okuyucuya içtenlikle teşekkürlerimi sunuyorum.

Kabaca bir ortalama ile bu günde ellinin üzerinde ziyaret anlamına geliyor. WordPress istatistikleri bana en yoğun günde iki yüze yakın ziyaretçi aldığımı söylüyor. Umuyorum ki ileride bu blogu kendi ismimden çıkarır, başlı başına, farklı insanların da keyifle katılarak yazdıkları bir platforma haline getiririm.

Nice Mutlu Yıllarda, Satır Aralarında Görüşmek Dileklerimle…

Bahadır İçel

Kasım 2009

