Etiketler

, ,

5294_144906129044_747119044_3377432_5022847_n

Bir süredir devam eden sessizliğimi mazur görün. Blogumu açtığımdan beri ilke edindiğim en önemli husus buraya kendi yazılarımı koymak, dışarıdan bilgilere linklerle ya da alıntılarla yer vermek dışında hep kendi dilimden size hitap etmek. Buna özen gösterdim ve şimdiden sonra da böyle devam etme arzusundayım.

Son dört ay içerisinde organizasyonunda aktif olarak yer aldığım iki kitap fuarı ve onlarca reklam kampanyası sebebiyle yazılarımdan biraz uzak kalmış olsam da hiç ihmal etmedim. Haftanın altı günü akşam yediden evvel bitmeyen iş yoğunluğu yazmaya ayırdığım gecelerimi benden çaldı. Bu arada bir cinayet romanı ve bir bilim kurgu romanı çalışmalarını tamamladım ancak hem işlerimin yoğunluğu hem de kişisel önceliklerim nedeniyle üzerlerine düşemedim.  Umuyorum ki 2010 yılı kitap çalışmalarını ön plana aldığım bir sene olacak ve sizlere yeni eserler sunmanın o eşsiz saadetini paylaşacağım.

Blog için şu anda minik dizi yazıları, şiirler ve denemeler ön plana çıkmış olsa da yine 2010 itibarıyla blog için kimlik değişikliğine girmeyi düşünüyorum. Daha bugünlerden ufak tefek farklılıklar görebilirsiniz… Ayrıca detaylı bir teşekkür yazısını da önümüzdeki ay, blog bir senesini doldurduğunda sizlerle paylaşacağım çünkü bu bir sene içerisinde sayenizde site binlerce ziyarete ulaştı ve kendine çekirdek bir kitle edindi.

Yazılarımın zaman zaman  arası açıldığında bu naçizane mahlukatı mazur görün. Hem sizlerle şiirler, hikayeler ya da kitaplar paylaşmak için onları yazmaya da zaman ayırmam gerek…

Satır aralarında görüşmek dileğiyle…

Bahadır İçel

