Etiketler

all_alone1000

Yağmur

Yağmur küçük iğneler gibi gökten düşüyordu. Tende parçalanıp su kütlelerine dönüşseler de sanki ruhu deliyordu her tanesi.

Yağmurla hüzünleniyor, yağmurla mutlu oluyordum. Yağmadığında perdeleri kapatıyor, dışarı bile çıkmıyordum. Sırf yağmuru andırıyor diye duşun altında uzun uzun kalıyordum. Gözlerimi kapıyor, üzerimde gök varmış gibi hayal ediyordum.

Sonbaharı ve ilkbaharı yaşıyordum yalnızca. Yazın üşüyor, kışın yanıyordum. Hayata uyuyordum o zamanlar. Sadece yaz yağmurları uykumu bölebiliyordu. Yastığımdaki gözyaşlarına dönüşüyorlardı. Dindiğinde yine unutmuşluğun o tatlı uykusuna dalıyordum.

Yağmurla gülüyor, yağmurla ağlıyordum. Yağmurla yaşıyordum anlayacağın. Çünkü sen yağmurla gelmiş ve yağmurla gitmiştin hayatımdan.

Yayınlanmamış Kitaplar Güncesi

Bahadır İçel

 

