Etiketler

, ,

Geçen hafta grip oduğumdan dolayı haftasonunu yatağımda geçirmek zorunda kaldım. Annem ve babam beni iyi tanımışlar ki geçen gece beni pizza bahanesiyle yataktan kaldırdılar, eh bir kere de kalkınca o yorgan döşek hasta moduna giremedim bir daha. Bu günlerde de bol bol sevgilimle dolaşıp kendime sevgi dopingi yapıyorum, biraz da bu yüzden çok karamsar olmayan eski bir şiir seçiyim dedim (bu konuda çok başarılı olduğum söylenemez, geriye dönüp baktığımda aşkla iyimserliği çok fazla bir araya getirmiş göremedim kendimi, aman nazar değmesin bu günlerime…), hastalıktan kalkmamın şerefine…

 

Aşka çünkü taktım senin için…

 

Önce zaman,

Sonra sevgi,

Ardından benlik,

Son olarak hayat ektim toprağına…

Derimin içinde kancalar,

Kızamıyorum aldattığına,

Kahpelik bile ayrı çekiyor beni,

Ağlayan gözlerin bir de üstüne…

 

Ulan, evde yalnızlık kayboldu,

Kendimden istifa etmek istiyorum,

Her gittiğinde,

Başka kadınları sana benzetiyorum,

Her döndüğünde,

Küveti boşaltıp

Jiletleri çöpe atıyorum…

 

Aşka çünkü taktım senin için…

 

 

Bahadır İçel – Nisan 2007

