Etiketler

, , ,

obsession_and_frustration_01_by_wen_m

Aldatmak Sevmektir

 

Kalem ve kağıtla aldattım seni,

Onlar bile orospu oldular ellerimde.

Ne varsa bir yıkıma döndü,

Duaları unutmuş dillerimde.

 

Kimim ben?

Diye ihanet etti beynim,

Umursamadım,

Peki, kimsin sen?

Kim oluyorsun da hayatı çalıyorsun benden?

Sen sustuğunda martılar da susuyor,

Ecel bile konuşamıyor eskisi gibi

O törpülü sesiyle derinden…

 

Sonra yine aldatıyorum seni,

Deli gibi kıskansam da sana bakan gözleri,

Aldatıyorum bir kör kadınla,

Ellerim sarılıyor onun o ince beline,

Onun ağzına boşaltıyorum,

Kelimeleri, heceleri,

Ben dokundukça o kusuyor,

İçimdeki amansız ihaneti…

 

Dedim ya aşığım kalem,

Yatağım kağıt,

Tenimde tek bir hücre kalmadı,

Senle dağlanmadık…

 

Kalem ve kağıtla aldattım seni,

Onlar bile orospu oldular ellerimde.

Ne varsa bir yıkıma döndü,

Duaları unutmuş dillerimde.

 

Aldatmak için önce sevmek gerekir… Aldatılmak için önce aldatılmayı hak etmek…

 

Bahadır İÇEL – Ekim 2008

